7. Narvesen kafija dāvanā ar PINS!

14. Janvāris, 2020
7. Narvesen kafija dāvanā ar PINS!

Krāj Narvesen zīmodziņus PINS lietotnē un saņem 7. kafiju  dāvanā! Ar pirmo sakrāto zīmodziņu, jaunā kartiņa parādīsies PINS lietotnē.

Kā tas darbojas:

Pērc jebkuru* karsto dzērienu, uzrādi PINS aplikāciju vai PINS plastikāta karti un saņem digitālu zīmodziņu. Sakrāj 6 zīmodziņus un septīto karsto dzērienu saņem dāvanā**.

Lai viegli sekotu savam zīmodziņu krāšanas progresam, lejupielāde PINS mobilo aplikāciju.

Ja esi PINS mobilās aplikācijas lietotājs, kuponu savam bezmaksas karstajam dzērienam saņemsi PINS aplikācijā sadaļā “Mani kuponi”.

Ja  nekad neesi lejupielādējis PINS aplikāciju, bet esi izmantojis PINS plastikāta karti, bezmaksas karsto dzērienu kupona kodu saņemsi ar SMS uz telefona numuru, kurš ir norādīts Tavā PINS profilā.

*vai auksto kafiju.

** dāvanas dzēriena tilpums veikalos L 280ml/kioskos 180ml.

Kā sakrāt 7. Kafiju dāvanā ar PINS?

  1. Lejuplādē PINS mobilo aplikāciju vietnē https://www.pins.co/, App Store (iOS lietotājiem), vai Google Play (Android lietotājiem).
  • Ērti pieejams konta pārskats
  • Seko līdzi savam krāšanas progresam
  • Saņem īpašus mobilās aplikācijas piedāvājumus
  • Atrodi tuvāko Narvesen aplikācijā

Lietošana: Pie jebkura karstā dzēriena iegādes noskanē savu digitālo karti aplikācijā, pie kases.

VAI

 2.        Ja tev nav viedtālruņa, iespējams saņemt bez maksas plastikāta PINS karti Narvesen tirdzniecības vietās, jautājot pārdevējam. Pēc tam karte obligāti jāpiereģistrē vietnē pins.co/register. Reģistrācija un dalība programmā ir bez maksas.

Lietošana: Pie jebkura karstā dzēriena iegādes noskanē savu plastikāta karti pie kases.

Ja Tev ir gan PINS aplikācija, gan PINS plastikas karte, tad digitālie zīmodziņi krājas aplikācijā.

Nereģistrētiem (kartes un aplikācijas) klientiem zīmodziņi krājas, taču iegūt bezmaksas karsto dzērienu iespējams tikai pēc reģistrācijas.

2020. gada kuponi un zīmodziņi:

Digitālo zīmodziņu krāšanas un  7.bezmaksas kafijas kuponu atprečošanas kampaņas periodi tiks sadalīti 4 kvartālos sākot no 1. janvāra:

  1. zīmodziņu krāšanas periods no 1.janvāra līdz 31. martam (7.bezmaksas kafijas kupona atprecošana līdz 30. aprīlim)
  2. Zīmodziņu krāšanas periods no 1. aprīļa līdz 30. jūnijs (7.bezmaksas kafijas kupona atprečošana līdz 31. jūlijam)
  3. Zīmodziņu krāšanas periods no 1. jūlija līdz 30. septembrim(7.bezmaksas kafijas kupona atprečošana līdz 31. oktobrim)
  4. Zīmodziņu krāšanas periods no 1. oktobra līdz 31. decembrim(7.bezmaksas kafijas kupona atprečošana līdz 2021.gada 31. janvārim)

Pēc kuponu izmantošanas un pēc kuponu derīguma termiņa beigām, kuponi tiks dzēsti no PINS mobilās aplikācijas.

Zīmodziņu kartiņu skaits vienā kampaņas periodā nav ierobežots. Tiklīdz ir aizpildīta viena zīmodziņu kartiņa, Tu vari sākt krāt zīmodziņus savai nākamajai bezmaksas  kafijai. Ar pirmo sakrāto zīmodziņu, jaunā kartiņa parādīsies PINS aplikācijā.

Ja neesi saņēmis digitālo zīmodziņu:

  • Uzgaidi līdz 10 minūtēm -  zīmodziņš parādīsies PINS aplikācijā.
  • Pārbaudi uz čeka, vai pirkums nebija veikts bezsaistē (ja uz pirkuma čeka Jūs redzat šādu informāciju, tirdzniecības vietā, kur tika veikts pirkums, pirkuma brīdī nebija interneta savienojuma un informācija par pirkumu, tai skaitā piešķirto zīmodziņu skaits, tiks atjaunota tik līdz interneta savienojums tiks atjaunots). Tiklīdz informācija tiks atjaunota, visi Tev piešķirti zīmodziņi parādīsies zīmodziņu kartītē. 
  • Atjauniniet PINS mobilo aplikāciju.
  • Pārbaudi vai par šo pirkumu Tev ir piešķirti PINS mobilajā aplikācijā.
  • Ja PINS par pirkumu parādījās Tavā kontā, bet zīmodziņš par kafiju netika piešķirts, vai zīmodziņu skaits atšķiras no nopirktā kafijas skaita, lūdzu sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru un atsūti mums čeka kopiju, lai mēs varētu Tev manuāli pievienot zīmodziņus.

Ja neesi saņēmis bezmaksas kafijas kuponu:

  • Digitālais kupons bezmaksas kafijai parādīsies Tavā PINS mobilajā aplikācijā sadaļā “Mani kuponi” dažu minūšu laikā kopš ir sakrāti visi zīmogi.
  • Ja kupons nav parādījies, atjaunini PINS aplikāciju.
  • Ja atjaunojot aplikāciju, neparādās digitālais kupons, lūdzu sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru.

Ja nav atnācis SMS ar bezmaksas kafijas 6-ciparu kodu:

SMS ar bezmaksas kafijas kodu tiks nosūtīts tikai PINS programmā reģistrētiem plastikāta kartes lietotājiem, kuriem nekad nav bijusi lejupielādēta PINS mobilā aplikācija.

  • Pārbaudi, vai Tavs telefona numurs PINS profilā sakrīt ar numuru, uz kuru Tu vēlies saņemt kafijas kupona kodu.
  • Ielādē PINS mobilo aplikāciju: visi Tev piešķirtie kafijas kuponi, ja esi reģistrēts PINS lietotājs, ir atrodami sadaļā “Mani kuponi”
  • Ja Tev jebkad agrāk bija ielādēta PINS mobilā aplikācija, kafijas kuponi Tev būs pieejami TIKAI PINS aplikācijā un SMS netiks nosūtīti.
  • Ja esi nozaudējis SMS ar kafijas kupona kodu, ielādē PINS mobilo aplikāciju. Visus neizmantotos kafijas kuponus atradīsi sadaļā “Mani kuponi”.
Saņem Narvesen jaunumus savā e-pastā